fredag 2 juni 2017

Gott för kropp och själ

Denna vackra liljekonvaljbukett plockade mitt barnbarn Amanda till mig igår. Så vacker att titta på och luktar så gott! Den sprider sin doft i hela köket och det luktar verkligen sommar. Min brudbukett bestig av bara liljekonvaljer när  jag och Jocke gifte oss, så de har en speciell plats i mitt hjärta ❤️

Igår gjorde jag denna brygd, som kanske inte ser ut som den mest aptitligaste drycken men den är riktigt god! Och fullspäckad med nyttigheter. Den innehåller lime, citron, ingefära, gurkmeja, kanel och mynta. Jag använde grapefruktmynta, bladtemynta och citrontemynta. Jättegott! 😊

Idag ska jag njuta av solen så mycket jag kan. Ska leta upp en plats i lä och knåpa på min bok. Njut av dagen du med!

Allt gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar