fredag 30 juni 2017

Fjärde dagen

Torsdag eftermiddag kom Jocke och Emelie. Som jag hade längtat efter dem ❤️. Även om det har varit både skönt och nödvändigt att vara själv några dagar saknar jag ju dem jättemycket. Vi lagade lite mat, badade i sjön och satt ute och pratade till sent på kvällen. Jocke kollade på kylen, men den funkar inte och inget han kunde göra. Förmodligen har den inte funkat på hela tiden men höll lite kyla i början av veckan då jag hade frysta vattenflaskor i kylen för att hjälpa till med kylningen. Ja, vi lämnar in vagnen på verkstad på måndag och då skulle de även kolla kylen.

På förmiddagen var jag ute och promenerade. Hittade lite kantareller efter vägkanten. Var tvungen att dela med mig av de här underbara bilderna jag tog på vägen....

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar