fredag 11 mars 2016

Födelsedagen firades i sängen!

Hade ont i nedre delen av magen redan när jag vaknade på morgonen. Vi gick ner och la oss på stranden efter frukosten och det onda i magen tilltog hela tiden och till slut gav jag upp och vi gick till rummet. Jag frångick mina principer och tog faktiskt värktabletter och för en stund blev det lite bättre. Vi hade beställt en spabehandling och gick på den. Helt underbart var det och magen kändes helt ok, då. Efteråt bröt helvetet ut! Vet inte om jag någonsin haft så ont i magen. Värktabletter hjälpte inte. Senare under kvällen fick jag hög feber och sov mest. Var riktigt orolig ett tag, att jag behövde akutsjukvård. Det kostar 700 euro att besöja läkare här tydligen och jag vet inte om jag är försäkrad :-/.

Hur som helst somnade jag och sov hela natten och när jag vaknade var värken borta. Jag kände mig mörbultad och spak, men mådde ok. Under dagen har jag blivit återställd och livsandarna har återvänt! Tror att det var verkan av förstoppning som orsakade det hela, men jag vet inte. Nu är det borta hur som helst och jag njuter av semestern :-)

Puss o kram ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar