måndag 21 mars 2016

Besök på jobbet

Idag var jag till jobbet och hälsade på. Det kändes riktigt bra att träffa kollegor, att uppdatera mig lite och göra en planering med chefen. På lunchen tog jag en promenad med Pamela. Eller, hon tog en promenad med mig! Det var ett högt tempo, ett sånt där då det blir svårt att prata för att man flåsar och vi knallade på i 40 min! När vi var mästan klara skulle hon ha mig uppför en lång trappa, två gånger till och med. Jag protesterade utan framgång och övertaskade mig själv med att ta mig upp och ner utan att få total kollaps :-) Det kändes riktigt skönt efteråt, men nu i kväll har jag galet ont i ryggen. Men det är nog över i morgon och inget att hänga läpp över :-)



På jobbet hade dom ordnat påskknytis och jag passade på att äta lite av det jag kunde. Mycket gott var det. Åkte sen till sjukhuset i Sala för att hänta kontrastmedel till i morgon :-/. Så äckligt så man kan storkna. Funderade på att strunta i att dricka det, men vill samtidigt att det ska bli bra bilder. Så det är väl bara att hinka i sig sörjan i morgon och se glad ut! Var hem till Anna och drack kaffe efter det och fick en trevlig dos pratstund, vilket var länge sen med Anna. Så trevligt så ❤️

Nu återstår att sova och invänta en ny dag, då jag förutom dem äckliga sörjan även ska få äran att äta mammas goda mat och mysa med mor och far en stund ❤️

Önskar er en god natt ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar