fredag 16 mars 2018

Operation

Var ner till rtg och tog sista bilderna kl 7:30. Kl 9:20 kom ronden och berättade att det är stopp i tunntarmen, orsakat av tumörer. Enda möjligheten är operation och stomi. Ingen glädjande nyhet men inte heller så förvånande. Förberedelser för operation inleddes direkt och 12:30 låg jag på operationsbordet.

Var på uppvaket 15:30. Fick besked att jag inte fått någon stomi. Jättebesviken då det var en chans för mig att få lite livskvalitet. Vet inte varför det inte gick och hur man tänker nu. Får vänta till ronden i morgon.

Skriver mer i morgon. Orkar inte nu. Ville mest tala om att jag lever. Kram ❤️

4 kommentarer:

  1. Tänker på dig Kram Annika ❤️

    SvaraRadera
  2. Tack för att du finns Carina! Jag har följt dig och du ger så mycket styrka till mig och säkert många andra. Kram Cath




    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var kul att höra 😊 kram ❤️

      Radera