måndag 12 mars 2018

Kort uppdatering

Firandet av min 50-års dag gick över förväntan. Jag var rejält trött i perioder men då låg jag i soffan eller gick in i sängen. Det var lagom ”fest”, kl 20 var det tomt på folk och det mesta städat 😊.

På söndagen åkte Jocke, Emelie och Felix till Vemdalen. Angelica kom och höll mig sällskap och sov kvar här. Riktigt mysigt var det 😊. Sandra, Niklas, Amanda och Benjamin kom och fikade på EM och hade med sig fina blommor 🌺. Mysigt att ha dem här en stund ❤️
Idag avlöstes Angelica med först Conny och sen mor. Jag har barnvakt ända tills Jocke och Emelie är hemma igen 😊. Det känns skönt att ha någon här som kan hjälpa mig om det uppstår någonting. Krafter är det sista jag har.

Idag har inte varit någon bra dag alls. Jag har nog kräkts 10 ggr 😩. Har aldrig kräkts så här mycket och jag har mått extremt illa. Så sjukt trött på det här så ni anar inte! Om det inte vore för dessa kräkningar tror jag tillvaron känts betydligt lättare! Hoppas dom gör undersökningen snart så att vi förhoppningsvis får veta vad kräkningarna beror på och kan åtgärda.

Nu måste jag sova. Jag ska försöka få tummen ur i morgon och fotografera alla fina blommor jag fick, de är så vackra!

Natti

4 kommentarer:

  1. Det verkar som du haft en bra födelsedag och firat ordentligt. Måste vara jättejobbigt med dessa kräkningar. Verkar som du mår lite bättre frånsett det. Håller tummarna att du snart kommer tillrätta med det. //Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Underbart att din stora dag gick över förväntan. STORT grattis och kram i efterskott.
    Skönt att du har så många nära och kära som håller dig sällskap när dina hjärtan inte är hemma, måste kännas tryggt och skönt.
    Nu håller vi alla tummar som finns att ditt illamående går åt rätt håll.
    Ha en bra dag i det gråa trista vädret vännen!!
    Karm igen /Kia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack 😊
      Kram till dig med Kia ❤️

      Radera