torsdag 4 augusti 2016

Semester

Nu har jag äntligen gått på semester på riktigt. Jag haft några saker som jag behövt göra klart och nu är det gjort och jag ska vara helt ledig i tio dagar! Det ska bli skönt och jag känner att jag behöver det nu. Jag ska ägna de här dagarna till att ladda batterierna så mycket som möjligt, ladda på med en jäkla massa chsga, ingefära och gurkmeja, sova ordentligt, röra på mig och verkligen försöka få tillbaks energin jag har haft men som försvunnit. Känner i kroppen att jag har en förkylning som inte riktigt bryter ut men som ligger där och stjäl energi. Den ska jag mota bort tänkte jag. Jag kokade ingefärsshot idag och ska snapsa på den nu i några dagar 😊

Idag gjorde Jocke om i vårt sovrum och det blev så bra. Det är inte stort men känslan blev att rummet är större och nu är sängen på normal höjd så det blir så mycket enklare att bädda! Bara en sån sak 😂 Har en massa saker och kläder att ta reda på bara, som ska förvaras någon stans som inte är i sovrummet och DET blir en utmaning! 😂

Nä nu ska jag sova! I morgon är en ny dag med nya möjligheter! Älgörtsplockning står på agendan då den snart är överblommad! Måste fylla på förrådet ordentligt 😊

Natti ❤️

1 kommentar:

  1. Hoppas du har mer energi och orkar röra på dig som du vill på dina lediga dagar. //Ullis

    SvaraRadera