söndag 29 november 2015

Kroppen och loppis

Har ännu ondare i kroppen idag. Mår skit rent ut sagt. Har så ont i kroppen att jag helst inte skulle vilja ha kläder på mig! Men det skulle inte ha blivit så bra när vi var på loppis idag! Skulle väl bli inspärrad för förargelseväckande beteende om jag sprungit runt naken där bland allt folk :-)
Det onda sitter som ett band runt hela kroppen, över revbenen och en bit ner. Mest i huden men även i musklerna. Har frågat i olika grupper oå FB och flera tror att det är utrensningssymtom från msm som jag nyss börjat ta. Ska dra ner kraftigt på dosen i morgon för att se om det blir bättre. Det här är ju inte klokt, så här kan det inte fortsätta!

Helen och Mikaela stog på loppis i parken i Sala idag, för att samla in pengar till insamlingen för mig ❤️ Det var en hel del folk och de sålde ganska bra. Emelie var också med och sålde leksaker hon tröttnat på och hon fick in flera hundra kronor som hon ska köpa julklappar för :-) ❤️

Om någon är intresserad av att köpa sockor så finns det några färdiga. Både jag och Helen kan också sticka nya i olika storlekar och färger. Säg till om ni är intresserade. 200kr för stora och 150kr för små.


Nu återstår bara sängen och sova. Hoppas på en piggare dag med mer energi i morgon! Natti ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar