lördag 28 november 2015

Börjar bli trött på det här

Vaknade och tyckte att jag kände mig ganska pigg men det gick över så snart jag klev ur sängen. Har en konstig smärta i, eller på kroppen. Lite dom influensaliknande men ändå inte. Har liksom ont oå huden! Det gör ont vid beröring, till och med när jag torkar mig med handduken! Och levern gör jätteont. Får riktiga körare som håller i sig en lång stund, sen går det över och kan vars borta flera timmar. Sen kommer det tillbaks igen.....är extremt trött och tung i kroppen idag. Hoppar promenaden och tillbringar tiden mest i soffan. Jävla skit rent ut sagt! Vill vara pigg och ha energi!!!! Jag har börjat äta ett tillskott som heter MSM och det kan tydligen ge lite olika konstiga reaktioner på kroppen när man börjar ta det. Man tar liiiiite i början och trappar upp det successivt. Man kan få riktigt jobbiga "utrensningssymtom" inledningsvis, som sen avtar. Det kanske kan vara det jag känner av i kroppen? Hittar ingen annan förklaring.....kanske ska sluta med ALLA tillskott och se om det blir bättre? Och sen börja med en i taget för att se hur kroppen reagerar..... Jag vet inte, men det kanske blir en belastning för kroppen att få så mycket olika preparat så där på en hå g. Jag äter nog ett tiotal olika vitaminer och mineraler, en bra bit över rekommenderat intag. Det ska man göra när man är sjuk, en sk terapeutisk dos. Ja jag vet inte, skulle vilja ha en expert att fråga. Kanske ska skicka ett mail till hälsoterapeuten på Balancebylife? Ja, varför inte!

Var till Angelica en stund och Emelie red. Ikväll har Emelie en kompis här dom ska sova över. De har beställt tacos så det ska fixas snart. Adventpyntet har inte kommit fram ännu. Lådorna står långt in i förrådet bakom en massa tunga saker som jag inte orkar flytta på, så det får vänta tills maken kommer hem. Han har tillbringat hela dan i bilen då han åkt till Sundsvall fram och tillbaks för att erdätta vår gamla skoter mot en annan. Ja ja, advent blir det väl ändå :-)

Nä nu blir det till att hacka lite grönsaker till tacosen. Ha en trevlig kväll go vänner ❤️

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig Carina och önskar så att du ska få börja må bättre.
    Varma styrkekramar! ♡/Elisabet

    SvaraRadera
  2. Tack Elisabet ❤️ Jag önskar det jag med. Kram

    SvaraRadera