lördag 28 november 2015

Fredag

Mår fortfarande tjyvens :-( Släpade mig runt Ljömsebo på en promenad men det var supertungt. Det värker i ryggen något så förbenat. Tanken kommer att ta morfin, det gör den. Och släpper det inte så lär jag ta nåt för så här orkar jag inte ha det. Det är iallafall bara vid belastning det gör ont och det känns bra. Det hade varit värre om det gjort ont hela tiden. Nu kan jag vila när det gör för ont, utan att behöva ta värktabletter! Nå ja, vi får se hur det utvecklar sig!

Jag och Emelie bakade lite bullar på kvällen. Inte det smartase jag gjort att vänta till kvällen då jag var mör i både rygg och ben, men det gick! Vi fick ihop några bullar iallafall :-)


Idol stog förstås på dagordningen. Emme gick och la sig och maken snarkade i soffan! Ja, det var en helt vanlug Idolkväll med andra ord :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar