måndag 23 november 2015

Söndag igen

Så är helgen slut för den här gången. Fort har det gått, som vanligt. Det har varit en bra helg, med trevligheter som gjorde gott. Jag har dock fortfarande ont i benen, är tung i kroppen och jäääääätte trött! Fattar inte! Borde ju vara pigg som en lärka med tanke på alla vitaminer och grönsaker jag stoppar i mig. Märker att min psoriasis blivit sämre den senaste tiden, efter att ha varit ganska bra. Att öka immunförsvaret är ju bra för psoreasis, liksom chaga, msm och kostomläggningen. Smörjer mig även med kokosolja, både på in och utsidan, Ändå hjälper det inte! Det kanske kan vara så att kroppen jobbar mycket.....

Idag har jag haft riktigt ordentligt ont i ryggen. Har varit trött i ryggen och haft som stickande smörta i musklerna kring ryggraden. Jag har haft så förut, jag får så när jag sitter eller står länge men idag har det varit värre än vanligt. Jag hoppas att det kommer sig av att jag satt på en plaststol i två timmar igår. Blir orolig att tunörerna växer i ryggen och att jsg ska behöva börja äta morfin. Vill verkligen inte det! Men jag ska inte måla fan på väggen bara för att jag har ont idag, det kan ju som sagt finnas logiska förklaringar till det.

Undrar hur mycket kroppen jobbar med tumörerna? Är det så att immunförsvaret jobbar för högtryck där inne kan jag ju förstå att jag och kroppen är trött!

Apropå trött så somnar jag ganska sent på kvällarna! Ska ta och börja lägga mig i tid och börja röra på mig mer, det kanske gör mig lite piggare. Ska ta och sova nu då :-)

God natt ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar