söndag 13 maj 2018

Tröttheten håller i sig

Helene kom och drack kaffe vid lunch och vi hade några trevliga timmar 😊. Hanse och barnen kom också och överraskade oss. Det var trevligt det med förstås ♥️. På em och kvällen fanns det inte så jätte mxycket energi kvar, men det behövs inte så mycket heller.
När teamet kom på kvällen fick jag massage och somnade som vanligt. Kröp ner i soffan kl 21 och somnade direkt. Sov till 7, kravlade mig upp till sängen kl 9, precis när teamet var här. Jag mådde som en urvriden trasa och mådde Jätteilla. Fick medicin mot det och mådde lite bättre. Sov sen hela dan fram till kl 14. På kvällen tog vi en rullstolspromenad. Det var såååå skönt. Flera som badade i sjön fast det bara var 16-17 grader.

När sköterskan kom på kvällen hjälpte hon mig med dusch inför operationen. Ska duscha i bakteriedödande medel både i kväll och i morgon bitti. Jag har varit så extremt trött senaste tiden och har därför sänkt morfinet.Det har dock inte hjälpt något nämnvärt rycker jag. Teamet tycker att jag ser piggare ut men jag riktigt känner hur energin rinner ur mig. Upptäckte idag att mitt HB-värde var så lågt, 105 låg det på. Det var tveksamt om ni skulle ta hand om hunden......
I morgon är det operation av porten🙁. Hoppas allt går bra, men det ska det väl göra.
God natt och sov så gott kära vänner ♥️♥️♥️

3 kommentarer:

  1. Lycka till med ingreppet. Kram Annika 🌼☀️💞

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du. Jag hoppas det hår smärtfritt! Ha en skön dag i solen. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt gått bra med porten!
    Kram Sofia💕

    SvaraRadera