måndag 19 februari 2018

Bakslag

Söndagen började jättebra. Jag kände mig piggare och kunde sitta upprätt i soffan längre stunder, vilket inte har funkat förut. Fick i mig smoothies också, gjord på bär, ägg och havremjölk. Både mättande och gott. Sen hände något. Jag fick plötsligt en obehaglig känsla i magen, som om det jäste. Blev illamående och fick även svårt att dricka. Gick och la mig vid kl 20 och somnade. Har sovit gott hela natten med undantag för de vanliga toalettbesöken. Så nu på morgonen vaknade jag och gick på toa och från ingenstans började jag kräkas 😩. Jag som trodde det var över och förbi! Nu är skiten tillbaks igen och vad beror det på?  Det ska ju gå åt rätt håll nu! 
Fick ont i huvet också så det blev en alvedon med. Nu ska jag försöka vila bort detta. Precis som om jag gjorde något annat 😏. 

Deppigt 😞

4 kommentarer:

  1. Usch och fy, det som lät så bra ett tag.....att det hade vänt!!!
    Det får väl verkligen vara nog nu. Vilken krigare du är, tror och hoppas på att du vinner matchen!!
    Stor kram
    /Kia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kia. Om jag bara kunde begripa varför jag kräks!
      Ja matchen är långt ifrån över 💪😊.
      Kram ❤️

      Radera
  2. ... du kanske kan pröva att utesluta ägg - morfin går hårt åt galla och jag kan med varken ägg el morfin men har aldrig haft gallsten/inflammation... värt att testa en smoothie utan äggen - man kan vara känslig även om gallblåsan är borttagen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kanske det.....fast jag har kräkts galla även innan jag började med dessa smoothies. Knepigt är det.....
      Kram

      Radera