torsdag 19 maj 2016

Trött idag

Hade svårt att sova i går kväll så jag var trött i morse. Låg och drog mig länge, tills plikten kallade och jag gick upp och jobbade några timmar. Åkte in till stan för att träffa min terapeut. Jag hade tänkt att avboka tiden idag då jag tycker att jag mår bra och är stabil, men när jag sen sitter där i stolen så känner jag vilket behov jag har av att prata. Och att jag kanske inte mår så jäkla bra som jag tror. Jag är nog ganska duktig på att lägga saker åt sidan och att inte känna efter så mycket. Men det är ju inte så att jag mår dåligt eller så, men vissa saker som är jobbiga att tänka på trycker jag tillbaks ibland. Ja, hur som helst kändes det bra att prata med henne idag. Jag slutar aldrig förundras över hur enormt skicklig hon är, hur hon lyckas få mig att se saker och ting på ett annat sätt. Hon plockar verkligen fram känslor och får mig alltid att se hur saker hänger ihop.

Sen mötte jag upp Jocke och vi åkte och uppvaktade Jenny som fyllt 40 år. <3  Fikade och åt jordgubbar :-) Fast det var Jenny som fyllt år fick även jag en present, en jättefin tunika. Tack igen Jenny. <3.

I morgon blir det premiärturen med nya husvagnen. Ska bli kul att komma ut i naturen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar