tisdag 24 maj 2016

Blysänke delux

Vaknade i morse med en känsla av att vara sjuk. Har en stor ömmande vagel i ena ögat. Är svullen i kroppen så ringarna stasar på fingrarna. Musklerna känns som de är fulla av mjölksyra, trötta, sega och tunga. Har en dov molande värk i kroppen. Ingen energi, skulle bara vilja sova 😴
Nu har jag druckit ett glas ljummet vatten med citron, ingefära, vitlök och olivolja. Ska knyta på mig skorna och ta en promenad i det fina vädret och hoppas kroppen kvicknar till!

I kväll ska jag på röntgen. Datortomografi av bröst och buk. Ska bli spännande att se sen hur det ser ut med allt, om de skriver ut mått som jag bett om, hur vätskan i buken utvecklat sig..... Ska jag gå på hur jag mår och känner, förutom just idag, så borde röntgensvaren vara positiva. Men, vis av erfarenhet vet jag att det inte behöver vara så. Nä, nu ut i friska luften som sagt! Ha en bra dag ❤️


2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig.//Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ullis. Det behöver jag ❤️

      Radera