måndag 16 maj 2016

Obalans i kroppen

Jag har haft svår psoriasis i många år och i många år har jag även haft ont i leder. När jag ändrade kosten i sept blev det mycket, mycket bättre. Mina eksem har varit i princip borta och ledvärken med. Sen kom det tillbaks här i mars/april och blir bara värre och värre. Nu har eksemen börjat växa igen och lederna är ömna i fingrar och tår. Jag förstår bara inte varför!

Jag har blivit ännu mer strikt med kosten. Jag äter samma kosttillskott nu som tidigare. Mitt "slarv" med kosten borde väl inte göra sååå mycket? Och det borde väl gå tillbaks igen nu få jag blivit mer noga, kan jag tycka.

Jag mår bra. Mina värden är bra. Men nåt är fel då kroppen är i obalans. Tråkigt! Jag skulle vilja veta varför så att jag kan åtgärda det igen. Ska forska lite men om någon har kloka tankar tas de tacksamt emot.

Puss o kram ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar