fredag 26 maj 2017

Olika sysslor

Vaknade idag 8:30 av att slambilen kom och förde liv på tomten. Den årliga rengöringen av brunnen stig på agendan och Jocke fick lite efterjobb i ett försök i att få brunnen att fungera bättre.
Jocke dyker i brunnen bland dydoften. Själv sitter jag på altanen och dricker kaffe i solen ☀️😊

Var till vårdcentralen och tog prover idag. Cancermarkörprov.....får se vad som hänt med den nu några månader efter avslutad cyto. Jag ringde röntgen i onsdags och efterfrågade röntgentid som jag skulle bli kallad till. Måndag ska jag vara där! Hoppsan, tajt med tid tydligen. Har inte fått någon kallelse. Men måndag alltså, ska det dokumenteras igen. 

Nu sitter vi i kö på återbruket. Folk städar och röjer en dag som denna tydligen! Nu väntar mer kaffe och solstolen snart 😊. Ha en skön dag i solen ☀️

7 kommentarer:

  1. Hoppas att markör samt röntgen ger positiva svar!! Lycka till! / Annika

    SvaraRadera
  2. Bra att du fått röntgentid redan på måndag. Håller tummarna redan nu får bra besked. Själv har jag fått tid för bronkoskopi på onsdag, förberedelser med venprov och EKG på tisdag.//Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ullis. Håller tummarna för dig med ❤️

      Radera
  3. Även jag håller tummarna för dig och för Ullis också förstås!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det Maud.

      Radera