lördag 8 april 2017

Städdag

Idag har hela familjen röjt på tomten och varit till återbruket. Två vändor blev det med skräp. Gräsmattan har krattats och rabatterna rensats och lite annat stök också. Vi har varit ute i princip hela dagen och det har varit jätteskönt. Nu är det soffhäng och vi tittar på Talang. Vilket skitprogram! Det här med talang kan de ju ta bort för det handlar ju inte om det längre. Ja vissa deltagare är superduktiga men det är ju mest blaj och larv!

Har fortfarande nåt galet i kroppen 😩. Eksem som blommar och ögon som kliar utav helsike! Blir galen snart!!! För att inte tala om huvet. Har kliat sönder mig i hårbotten. Nej, inga löss! 😊
Undrar om jag ska gå in för att äta BARA grönsaker en tid för att se om det hjälper? Frustrerande att inte veta varför kroppen protesterar som den gör.

Ha en trevlig kväll ❤

4 kommentarer:

  1. Kan du vara allergisk mot något? Ätit något du reagerar på eller pollen.Airi

    SvaraRadera
  2. Är oxå inne på det, men det förklarar inte att psoriasisen blommar. Ögonen kan vara allergi....det är ju tydligen extremt höga halter pollen nu.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du haft en skön helg, vädret har ju varit fint. Tråkigt att du inte känner dig bra. Det är inte något av de "ämnen" du intar eller kombinationen av dem som ger dig besvären? Min läkare varnar lite för att stimmulera immunförsvaret för mycket under pågående cytostatikabehandling som ju trycker ner immunförsvaret. Jag ville ju gärna ta gurkmejakapslar men hon menade att man inte vet om det är så bra då det ev kan "slita" på immunförsvaret. Av samma skäl avrådde hon mycket bestämt för Interferon (antroposofernas mistelpreparat) under pågående cytostatikabehandling. Det kan inte vara något sådant som drabbat dig? Ha det så bra//Ullis

    SvaraRadera
  4. Ja du, om jag det visste. Tror inte riktigt på det resonemanget om jag ska vara ärlig. Men kanske kan en kombination stressa kroppen så att det blir den här reaktionen..... nu när jag gör uppehåll med cellgifter borde ju kroppen återhämta sig men det kan ju ta lång tid. Ha det gott! ❤

    SvaraRadera