torsdag 7 juli 2016

Strandläge idag

Idag vaknade jag kl 8:20. Glad över att inte ha sovit bort förmiddagen, somnade jag om igen och vaknade 9:45 😳 Studsade upp och åt frukost, packade handduk, bok och solbrillor och gick ner till stranden. Helt ärligt höll jag på att frysa rumpan av mig. Det blåse kallt, sanden var blöt efter gårdagens regn och det var inte alls skönt. Gick tillbaks mot stugan igen och kom på att jag kunde lägga mig i en liten grop en bit från stranden 😊 Där låg jag tills kl var nästan 15. Gick ner och doppade mig några gånger i havet. DET var skönt! Och i lä var det underbart varmt och gott i solen. Så, nu har jag bränt mig 😊 Men det är inte så farligt och i mirgon ska det regna så huden hinner vila från solen.
Nu på kvällen har det regnat en hel del. Det gör inte ett dugg. Det är mysigt att vara i stugan med tända ljus och trevligt sällskap. Ja, med mig, jag, mig och mig själv 😂😂😂

Har haft en superskön dag och mår toppen! ❤️ Tacksamhet och ödmjukhet 🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar