söndag 10 juli 2016

Sista kvällen på Gotland

En hel vecka har gått och det är nu sista kvällen på Gotland. Har haft det jättebra, har verkligen njutit och laddat batterierna. Det är med blandade känslor jag åker hem. En del av mig vill vara kvar och fortsätta njuta av allt vad det har inneburit att vara här - ensamhet, eftertanke, havsluft, bokskrivande, och en del av mig längtar hem till familjen så det värker i kroppen ❤️ Den här veckan har betytt mycket för mig, på flera plan och jag tror att den kommer ha positiva eftervärkningar.

Nu under eftermiddagen känns det som att det börjar smyga sig på en förkyldning :-( . Det kittlar och sprakar i ena bihålan, det gör ont i huvudet och jag har flimmer i ögonen. Börjar även kännas i halsen när jag sväljer. Ska sätta in en stöt med en överdos ingefära, citron och vitlök och hoppas att det ger effekt. Glömde tyvärr mitt KS hemma så det blir ingen grogg 😊

Ha det bäst! ❤️

2 kommentarer:

  1. Skönt med lite tid för dig själv och för återhämtning. Hoppas det inte blir någon förkylning!

    SvaraRadera
  2. Ja det var behövligt 😊 Och förkylningen har gett vika som tur är !

    SvaraRadera