tisdag 5 juli 2016

Njuter


Det vore synd att säga att jag inte njuter av tillvaron! Det är såååå skönt att bara vara, göra det som faller mig in, bara umgås med mig sjäkv och tänka på det som faller in.

Jag gick ner på stranden på kvällen. Gick en bit från området och hittade en trevlig plats där jag slog mig ner! Den mjuka sanden, bruset från vågorna, solen som värmer, måsarna som skriker.....lukten från havet, och stillheten! Det är mäktigt och helt fantastiskt underbart! Saknar dock min andra hälft ❤️

Gick sen hem och lagade middag. Det blev en favoriträtt idag, bestående av torskrygg, stekt sparris och stekta tomater och hollandaisås. Mums! 

Har skrivit lite på min bok under kvällen men nu säger ryggen ifrån. Behöver nog sova också med tanke på att jag släkte lampan kl 03:30 igår 😂 

I morgon är en ny dag. Ta till vara på den så mycket ni kan, det ska jag göra. ❤️❤️❤️

2 kommentarer:

  1. Trevligt, skönt och stärkande du har det på gotland. Önskar dig en fortsatt bra vistelse.🌞/sofie

    SvaraRadera
  2. Tack Sofie! Ja jag fyller på med massor med styrka och energi 😊

    SvaraRadera