söndag 9 januari 2011

Jag vill, jag vill, jag vill

Förra året bokade vi en resa till Kreta som skulle gå av stapeln i september. Sen kom cancer och behandlingar emellan så vi fick avboka alltihop. Vi har sen tänkt att åka när jag är klar med allt och ungarna väntar och längtar. Tittade på resor till Egypten och har hittat en resa till Hurghada med avgång den 25 januari. Då är jag klar med mina behandlingar och har haft det avslutande läkarbesöket :-) Men så kom vi på FÖRSÄKRINGSKASSAN!!! Intyg från läkare och godkännande av FK....kommer vi hinna? Ska försöka få besked i morgon om tidsfristen är på vår sida eller om det bara är att lägga ner. Alternativet är att resa senare men just den här resan var till ett barnvänligt hotell, all inclusive och ett superbra pris.....Ja, vi får se. Håller tummarna.

2 kommentarer:

  1. Hej Carina! Så klart att ni ska kunna åka!!! Ring och få ett förhandsbesked. De ska inte vara snåla med sådana tillstånd! Lycka till!! Själv har jag börjat jobba så smått....Lite kul är det allt, men det kostar ork ! Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Åh jag hoppas verkligen att ni kommer iväg. Det är du väl värd. Fick själv avboka en resa till Thailand för att den här skitcancern kom i vägen. Har dessvärre inte kommit mig iväg på någon tripp än men jag vill, jag vill, jag vill.
    Lycka till med allt, hållar både tummar och tår att ni får er resa.
    Kram från Annika

    SvaraRadera