lördag 4 mars 2017

Nackspärr

Sedan i går har jag ont i nacken och det har bara blivit värre. Det gör ont från halsen och ner i axeln och ytterligare ner mot ryggen. Smärtan blir värre när jag andas in djupt och det hugger även i magen nedanför vänster revben. Jättemysko. Vad är det som kan hänga ihop den vägen? Från magen och upp i halsen och ner i axeln? Verkar minst sagt konstigt. Mår bra i övrigt och jag har haft så här förut, utan att veta då heller vad det var. Vet inte med mig att jag har gjort något speciellt heller som jag kan härleda smärtorna till. Ska vara att jag kört bil i flera timmar både i går och i dag, och det blir en anspänning i musklerna. Men vad det ska ha med magen att göra kan man ju undra...... ska inte analysera så mycket. Vetekudde i nacken hjälpte förra gången efter ett par dagar så jag ska försöka med det igen.

Har varit i Möllsjö i helgen och hälsat på en nära och kär person <3 at="" cm="" d="" der="" det="" f="" flera="" fritt="" gick="" gr="" h="" ha="" har="" helt="" i="" jag="" k="" ligger="" lite="" marken.="" natt="" nner="" nsen="" nu="" och="" p="" r="" rebro.="" rligt="" sala="" skillnad="" sn="" strax="" suck="" utanf="" v="" var="" vilken="" vill="">Har fortfarande inte fått tummen ur och planterat om mina tomatplantor, vilket måste göras väldigt snart.

Ikväll blir det Mellomys! Är dock trött så jag ser stjärnor så vi får väl se hur länge jag hänger med :-)

Allt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar