måndag 21 februari 2011

Brist på inspiration

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone och det är helt enkelt så att jag saknar inspiration. Jag känner inte att jag har så mycket att skriva om heller. Vill inte och har inte för avsikt att använda bloggen som en allmän dagbok utan den skulle främst handla om min sjukdom och allt som har med den att göra. Nu är jag färdigbehandlad, mår ganska bra och är på gång på jobbet lite smått. Inte värst mycket att tillägga för tillfället. Om ett par veckor ska jag till "min" doktor på onkologen och prata minnesstörningar och jag kommer att efterfråga remiss för bröstrekonstruktion....

Mitt liv håller sakta men säkert på att återgå till det "normala" igen och det är jag så tacksam för. Ibland kryper rädlan för återfall över mig och den är hemsk men än så länge kan jag hålla dom värsta demonerna borta. Mina odds är ju ändå rätt bra så jag kör på det :-)

Ha en bra dag, Kram

1 kommentar:

  1. Lusten att skriva kommer och går, och det verkar som om under tiden man mår bra är behovet inte lika stort. Ser ändå fram emot att läsa dina inlägg, när inspirationen kommer tillbaka.

    Sköt om dig, kram

    SvaraRadera