onsdag 16 februari 2011

Det blir inget Sätrabrunn

Jag har väntat i flera veckor på att få besked från stiftelsen Lustgården om rehabiliteringsvecka i mars. I dag ringde dom och meddelade att det inte blir något det här året. Det hade med personalstrul att göra tydligen. Tråkigt, tråkigt.....kan ju söka nåt annat eftersom pengarna redan är beviljade, men vart? Har sökt på nätet och hittar inget inom rimligt avstånd. Jag har ansökt hos maken om att han ska ta lite hand om mig några dar i mars så vi får väl se hur det blir med det. Han pratade om att öppna Ljömsebo spa.....han nämnde nåt om badtunna och bidrag......:-)
'

I dag var jag till jobbet ett par timmar. Har kommit överens med min chef att jag ska arbetsträna ett par timmar om dan. Det är märkligt hur stressfaktorn slår till direkt jag kliver innan för dörren på jobbet. Jag blir helstirrig i huvet och tappar tankarna hela tiden. Hur som helst var det trevligt att komma tillbaks till jobbet och träffa alla goa arbetskamrater :-)

2 kommentarer:

  1. Åh, så tråkigt! Hoppas att det löser sig på något annat sätt.

    SvaraRadera
  2. kom ner till skåne och Lydiagården, jag ska dit v.11 på bröstcancervecka, man kan flyga billigt med norwegian.

    SvaraRadera