lördag 10 juli 2010

Trött och orkeslös idag

Det är tydligt att tröttheten är värre den här gången. Blev trött redan i går efter lunch och var jätteseg under kvällen. Absolut inte däckad, men trött och seg. Vi var på Power meet i flera timmar, vilket var mycket trevligt. Hastigt och lustigt blev jag och Jocke barnlediga under kvällen då döttrarna ville sova kvar hos farbror och faster. Jocke och jag avlade en visit hos min käre bror och svägerska sent på kvällen. Besöket kom sig av klantighet hos mig med det var en trevlig stund.

Idag är tröttheten påtagligare men jag mår i övrigt bra. Smakförändringarna är än så länge ok. Det bränner i huden, men det är inte värre än jag står ut och tänker inte ens på det emellanåt. Håret ramlade av ordentligt idag, ja ,det lilla som var kvar sen rakningen. Det är faktiskt riktigt skönt för det har gjort så jäkla ont i hårbotten. Jag har några fläckar hår kvar som förmodligen ramlar under dagen eller i morgon.

Idag tog jag min spruta, alldeles själv :-) Det gjorde inte ett dugg ont och var inte ett dugg svårt. Jätteskönt att det gick så bra. Hoppas den hjälper som den ska också.

Ha det gott

1 kommentar:

  1. sköt om dig vad duktig du är som sprutar dig själv Det vågade inte
    sov mycke sköt om dig
    kram kerstin

    SvaraRadera