måndag 5 juli 2010

Nu funkar ingenting

Jag har försökt lägga upp nya bilder, bland annat på min nya frisyr och annat smått och gott men det fungerar inte. Det kan vara fel på min dator eller så är det nåt annat galet. Tråkigt är det iallafall.
Vill bara säga att jag har haft en jätte skön vecka sen jag kom hem från sjukhuset. Har haft en "gammal" väninna här, M-L som jag fick rå om en dag. Det var jättetrevligt. Och sen kom en annan "gammal" klasskompis, L, på besök med mamma, make och dotter......det var riktigt roligt det med. Ska se till att besöka dom i sommar.....

Har börjat nedräkningen till fredag.....har förstått att jag har varit lyckligt lottad som mått så bra som jag gjort hittills. Efter omgång nr två mår man i regel inte lika bra har jag förstått. Men man ska inte ta ut nåt i förskott, jag kan ju fortfarande må bra. Håret åker ju av och sen jag rakade mig gör det inte ont på huvudet. Naglarna gör ont fortfarande och jag oljar med myrrolja allt jag orkar för att få ha naglarna kvar....Knölen har blivit mindre sen första behandlingen och det gör att jag känner mig allt mer positiv och optimistisk Ibland blir jag rädd att jag ska bli för optimistiskt men vad fän, jag tänker ju att jag ska klara av det här. Att jag ska finnas kvar och följa de mina. Jag tänker att jag ska sitta med min man i gungstolen på verandan när jag är riktigt gammal......i Ljömsebo :-) och att jag ska följa mina barn och barnbarn i många år. Jag är då inte redo att vika om hörnet än på många år.....så det så. :-)

Jag fick här om dagen en bukett blommor av mitt älskade barnbarn som jag tänkte lägga upp på bloggen. Det går tyvärr inte.....jag ska fortsätta försöka. Hon är en sån solstråle, ett sånt energiknippe och livsglädje så det finns inte. Älskade älskade lilla Amanda.........Jag ska försöka få till en bild på henne här så att alla förstår vad jag pratar om :-)

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte lägga in komentarer så jag misstänker att det är blogspot det ligger på...
    Passa på att njut dom dagarna du mår bra, det kommer sämre och det kommer dagar men man njuter extra av dagarna som är bra:)
    Jag tänker F-N också njuta av mina kommande barnbarn, har ännu bara lånade barnbarn som jag njuter av.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du haft en bra vecka och vilken tur att du har barn och barnbarn som ger dig extra energi...glömde gubben;). Ska tänka på dig på fredag. Kram

    SvaraRadera