fredag 23 juli 2010

Efter önskemål


lägger jag ut en bild på míg och min peruk som jag hämtade här om dagen. Den är helt ok tycker jag men jag vet faktiskt inte när jag ska använda den. Jag har inga problem med att ha sjalar och keps och känner mig bara onaturlig med peruken. Men det kanske dyker upp tillfällen och då är det skönt att ha den. Tack pappsen :-)


För övrigt mår jag bra. Jag har fortfarande lite ont i munnen och i kroppen ibland. Har lite annorlunda smak- och lukt och de sensaste dagarna har ögon- och näs slemhinnor varit irriterade.


Nu väntar en grillkväll med kära före detta grannar som vi inte träffat på evigheter. Ha en skön kväll :-)

8 kommentarer:

  1. Vad fin du är i peruken! Vet man inte att det är en peruk skulle man inte kunna gissa att det är det. Den ser naturlig ut.

    Men jag vet, man känner ju själv när man har peruk på huvudet. Jag har använt min periodvis. Men det är helt klart skönare med t ex en sjal.

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jisses så snyggt! Tyckte också att du var en riktig läckerbit i kepsen du hade när du var upp på jobbet. Inte alla som kan välja look, hur man ska se ut, när man vaknar på morgonen...... ;=) Du är en fantastisk kämpe med en stor härlig glimt i ögat!!! Kul att höra att du mår riktigt skapligt! Många kramar /Kia

    SvaraRadera
  3. Fina fina du :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Tack ska ni ha :-) Stora kramar till er

    SvaraRadera
  5. du vart skit snygg faster !

    SvaraRadera
  6. jättefin...:)//kram anna

    SvaraRadera
  7. Jag använde aldrig min.
    Ska bränna upp den tror jag:-)

    All världensstyrkekramar till dig.

    SvaraRadera