måndag 12 juli 2010

Borde förmodligen bara vara glad och tacksam men

jag känner mig lite orolig över att jag mår så bra. Jag hade räknat med att må sämre och vara betydligt tröttar den här gången än förra men det är tvärt om. Jag är trött och orkeslös ibland men orkar hålla igång till största delen. Har inga speciella besvär med andra biverkningar heller....För bra för att vara sant käns det som. Och så blir jag orolig för att medicinerna inte BITER! Förra gången hade jag ont i bröstet men nu känner jag ingenting alls. Ja, man är väl korkad som inte bara kan vara glad och tacksam över att må så bra som möjligt. :-/

2 kommentarer:

  1. Jag förstår din oro men vi hoppas såklart att gifterna jobbar lika bra hos dej även om du mår hyffsat bra, njut av det, det jobbiga kan komma.
    Kramar från Lisbet

    SvaraRadera
  2. Hej! Här är en till som klarar mej undan biverkningarna bättre än väntat,(Jag kanske får värre när jag byter preparat nästa gång)...Det lär vara helt ok och bara att vara tacksam över.....men ibland undrar jag med... Kram / Ninni

    SvaraRadera