måndag 13 juni 2016

Köket börjar ta form och lite annat

Idag gjorde hantverkarna det sista i köket. Det sista DOM skulle göra. Mattan bytt i hall och kök och underskåpen står på plats. Igår fick jag en spishäll och ugn och idag en diskmaskin 😊 Efter att ha handdiskat i 2 1/2 år känns det rätt skönt att få diskmaskin 😂 Nu när köket börjsr bli klart kan man snart börja leva igen! Fy vilka jobbiga veckor det varit med prylar staplade på varann, saker i kassar överallt, svårt stt hitta saker och diska utomhus..... Tur det inte tog längre tid än det gjorde. Fet som återstår nu är överskåpen. De var för höga så dom ska vi lämna in och få kapade ett par dm. Jag hoppas det går bara, annars blir det till stt tänka till hur vi ska göra 😊

Jag känner att jag har slarvat lite senaste tiden, med förskyllan av kaoset och röran. Jag har inte juicat, har inte varit stenhård med keso/linfröoljamix och ja, jag har till och med slarvat med maten. Inte så att jag ätit olämpligt utan snarare att jag hoppat över måltider. Inte bra.... Jag har också slarvat med motion, avslappning och djupandning. Nej, det här duger inte. Skärpning å det bestämdaste med start i morgon dag!

Jag har slut på min cbd-olja också. När jag skulle beställa ny visade det sig att det inte längre går att betala med kort på internet på deras sida! Jag måste göra en banköverföring och det kan man inte bara göra utan måste aktivera nån tjänst för utlandsbetalningar på banken. Och det blir ju av.... NOT.
Måste ta tag i det i morgon så att jag får oljan. Vill inte byta fabrikat heller då jag tror att det är en riktigt bra olja. 12,7 % BLEND cbd-olja från Cannawell. Varför tar ett företag bort möjligheten att betala med kreditkort kan man ju undra?

Nå ja, det ordnar sig med det bara jag får tummen ur. I morgon 😊
Nu återstår bara soffan en stund innan det är sovdags. Ha det bäst ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar