måndag 6 juni 2016

Bröllopsdag ❤️

Idag har jag varit på bröllop. Min kusin Marina gifte sig med sin Emil. Det var ett fint bröllop, alldeles lagom med allting och jag fick gråta en skvätt 😊 Sååå fina dom var brudparet ❤️

På senare eftermiddagen "firade" vi vår bröllopsdag. Det blev inget märkvärdigt alls den här gången. Vi tog ett glas vin på altan i solen, grillade en bit oxfile och åt gratinerad hummer. Sen röjde vi här inför i morgon, OM hantverkarna kommer. Allt behöver ju vara bortplockat och klart om dom står här kl 7 i morgon bitti! Dom sa tisdag eller onsdag.....jag hoppas verkligen på i morgon så det blir klart nån gång. Det börjar ta på nerverna vill jag lova, att ha saker överallt och inget vatten i köket 😝

Nu ska jag väcka min man som snarkar vredvid mig i soffan och gå och sova. God natt ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar