torsdag 5 maj 2011

Näst Sista dagen idag

Ja, nu är det sista kvällen och i morgon ska jag tillbaks till verkligheten igen :-) Det har varit helt fantastiska dagar och jag är så tacksam över att ha fått möjligheten att vara här. Hela Alfta Rehab genomsyras av en så harmonisk känsla, allt är så genuint och genomtänkt. Vi har fått massor av god och nyttig mat, vi har fått prova på avspänning och kroppskännedom. Vi har motionerat i olika former i den omfattning vi själva vill och i allt, i hela programmet, har vi deltagit på våra egna villkor. Vi har också fått ta del av klok kunskap, om vikten av att vara rädda om oss själva, med tankar om hur vi ska gå vidare i livet. Vi har gråtit ibland men vi har också skrattat mycket.  Den här veckan har gett mig så mycket och har överträffat mina förväntningar med råge. 

Nu ska jag avsluta kvällen med att träffa en av grundarna av Alfta Rehab. Jag har hört att det vankas chokladkur och är mycket nyfiken på vad det kan vara :-)

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar