tisdag 3 maj 2011

Dag nummer två

håller på att ta slut och det är snart bara sängen kvar. Vilken dag det varit! Jag får väl erkänna att jag stängde av klockan när den ringde i morse så det blev inget gym för mig på morgonen. Däremot avslutade jag kvällen där och det var skönt. Har även tagit en promenad i hagleskurar och halv storm och det var faktiskt helt ok det med :-) Maten har varit lika fantastisk som i går, personalen är så professionella, kunniga och goa och gruppen jag är med i består av helt underbara tjejer.

Vi hade bad på schemat idag men det hoppade jag över då jag behövde prioritera annat. Vi hade också  kostlära igen och vi har haft "Balans i livet" grupp två gånger. Det är helt makalöst vilka mekanismer som frigörs i en grupp. Jag trodde inte att det skulle göra det på så kort tid, men hon är otroligt proffsig, terapeuten. Känslomässigt har det varit tungt och omtumlande, men fruktansvärt skönt och inspirerande.

Nu är det god natt för idag. Carpe Diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar