söndag 1 maj 2011

Har anlänt till Alfta Rehab

Ikväll anlände jag till Alfta Rehab. Det första som ger stort intryck är den helt magnifika naturen. Det är helt fantastiskt. Jag hade lust att stanna efter vägen flera gånger, men nöjde mig med att fota genom bilfönstret. Jag ska utforska mer i morgon hur det ser ut i omgivningen. Själva Rehab har hittills gett ett mycket gott intryck. En lung och skönt atmosfär, trevliga människor och ett spännande schema. Veckan är fullspäckade i princip men det finns utrymme för egen tid och återhämtning också. Det är mycket grupper, som låter jätte spännande och inspirerande. Ja, fortsättning följer. Jag lägger upp lite bilder på hur det ser ut sen. 
God natt och sov gott

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en riktigt fin vistelse på Alfta, min rehab vistelse på Lydiagården fick igång mig igen. Inatt jobbar jag för 1:a gången på 11 mån. Kram Carin

    SvaraRadera