fredag 1 april 2011

En milstople idag

I dag börjar jag att jobba igen :-) Halvtid till att börja med. Det känns jättebra och skönt att komma igång igen. Det är ett år sen nu. När jag tänker tillbaks så känns det både som att tiden har gått jättesnabbt samtidigt som det kändes som evigheter sen jag jobbade.

Det känns nästan overkligt det som har hänt under det senaste året. Mammografin i april och besedet i maj och sen hela karusellen med allt vad det innebar. Och nu är det över, nästan. Nu återstår "bara" en rekonstruktion och en jäkla massa tur så att inte eländet kommer tillbaks. Men det får jag ta då isåfall. Just nu är jag frisk och mår bra och är på väg tillbaks till MITT liv :-)

Ha en bra dag och en skön helg! Kram

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du har tagit tillbaka DITT liv!

    Stor kram och lycka till!
    Annika(CM)

    SvaraRadera
  2. Det samma Annika, Stor kram och lycka till du med :-)

    SvaraRadera
  3. Massor med kramar och lycka till. Härligt att läsa att du känner dig frisk och mår bra.
    KRAM

    SvaraRadera