fredag 27 augusti 2010

Tillbringade natten på avd 80

Hade problem med kramper i magen går, vilket resulterade i ett besök på akuten och inläggning på avdelning 80. Det visade sig att problemen inte hade nåt med min behandling att göra och jag fick åka hem med goda besked i dag. Fick också veta att mina värden låg jättebra, bättre värden än de brukar se på avdelningen sa doktorn. Och faktiskt så mår jag bättre nu. Jag har inte lika ont i kroppen men känner mig fruktansvärt trött, men det har nog med magpärsen att göra. Jag inser att jag behöver tänka betydligt mer på vad och hur jag äter. Det har blivit mycket snabbmat, fet mat och jag rör mig minimalt. Så nu blir det ändringar......röra mig kan jag inte göra så mycket när jag mår dåligt men jag kan tänka på vad jag stoppar i mig. LITE fibrer skadar nog inte :-)

Tack älskade bror för hjälpen igår och för att du finns för mig/oss.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att värdena ser så bra ut och att magstrulet inte hade med behandlingen att göra!

    Ha, ha, fibrer ja ... Det skadar nog inte någon människa. Testa Grenola Müsli från Axa om du inte redan gjort det, den är smarrig OCH nyttig! Kramar i lass,
    din vän Alex

    SvaraRadera