måndag 13 juni 2011

Mammografisvar idag och lite annat

I dag fick jag svar på mammografin och det visade inga tecken på cancer! :-) Det känns ju bara helt underbart förstås. Inte för att jag har gått och varit speciellt orolig för att det skulle vara nåt men det är ändå skönt att få ett positivt svar. Så nu är det ju helt enkelt så att det är ett år kvar tills att jag ska på någon undersökning och kontroll igen. Känns lite läskigt men det är ju så det är. Helst skulle jag nog vilja genomgå en helkroppsröntgen var sjätte månad eller nåt sånt ett par år, men så gör dom ju inte.

I morgon är det skolavslutning för lilla Emelie. Hennes första :-) Stora tjejen, det är inte klokt vad tiden går fort. Hur som helst så skulle jag rota fram nåt att ha på mig och det slutade med att jag tömde min garderob och byrå. Jag rensade ut två papperskassar med kläder som jag VILL ha men som jag inte kommer i längre. Dom kassarna spar jag och ska ge mig f-n på att komma i dom. En kasse blev kastkläder, mest beroende av att det inte finns på kartan att jag kommer i dem igen då det var alldeles för små storlekar. Så, nu gapar garderoben nästan tom :-( Ska se till att komma ut i spåret och sätta fart på förbränningen!! Tänk att det ska vara så svårt att få tummen ur.....

Undrar om jag kommer att se så här glad ut när jag släpar mig runt i spåret :-)

1 kommentar:

  1. Grattis till det fina beskedet. lycka till med löpningen.
    KRAM

    SvaraRadera