torsdag 27 maj 2010

Operation

I tisdags den 25 maj opererades jag. Man tog bort två lymfkörtlar under högerarmen och satte samtidigt in en venport. Det var på håret att jag fick sova när dom skulle in med porten. Jag fick berättat för mig att dom aldrig söver vid det ingreppet utan att det sker med lokalbedövning. Men jag hade blivit LOVAD att få sova då dom samtidigt skulle operera lymfkörtlarna. Dom fick ihop det till slut så jag fick sova hela tiden. SKÖNT.

Det är verkligen härliga människor som jobbar på operation och uppvakningen. Det är rätt människor på rätt plats. Dom är så omhändertagande och vet precis vad man behöver för att må så bra som möjligt. En stor eloge till dem.

Mådde bra efter operation. Hade lite ont men inte speciellt mycket. Var trött förståss men mådde fysiskt bra.

Onsdagen var en skitdag. Hade ont efter operationerna och tyckte allmänt synd om mig själv. Hade en del dystra tankar stundvis på dagen, varvade med nej nu jävlar få du sluta!! Kändes bättre när min kära sambo kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar