tisdag 10 november 2015

Yogan inställd

Åkte till yogan idag efteg att inte varit dör på tre veckor. Såg mycket fram mot det i dag efter hjärtklappning och EKG. Men det var jätte stängt när jag kom dit! Såg en skylt på disken i butiken att yogan upphör från och med dagens datum :-(

Ringde och frågade om det fanns någon annan grupp för mediyoga, vilket det inte gjorde. De har bara en lärare i mediyoga och hon är sjukskriven på obestämd tid. Jag hade köpt ett 10-kort för att gå på just den yogan och jag ska gå rillbaks pengarna för de gånger jag har kvar. Tråkig att hon är sjuk så klart och tråkigt att yogan upphör! Finns ett yogaställe till i Sala så jag ska kolla med dem. Har hittat ett bra yogaprogram på YouTube oxå så jag kan yoga hemma, men det är inte riktigt samma sak.

Känner mig djuptfryst ikväll och drar filten upp till hakan och kurar i soffan :-) Brasan sprakar så det blir snart varmt som tur är!

På återseende! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar