fredag 13 november 2015

Nostalgitripp

Idag blev jag utmanad på facebook att i fem dagsr lägga upp bilder på mig som är minst 15 år gamla. Fastnade i gamla fotoalbum och vill dela med mig av några minnen. Ni som är med på bilderna och inte är tillfrågade om att jag lägger ut dem, ha överseende och tänk att ni såklart bjuder på er själva :-)

Min barndomsvän Vivi, som jag delat mycket med genom åren! 

Jag är brudtärna när mor och far gifter sig 1971. 

En av mina allra första vänner, Jenny! Vi har känt varann i över 40 år nu! :-) 

Mor och far för en massa år sen :-) ❤️
Klassfoto i åk 9, 1984



Min älskade son Daniel 1992. ❤️

Det ser inte ut som Daniel gillar att bli buren av storesyrran Helen :-) ❤️

Daniel och storasyster Sandra ❤️ 

Sandra lär dig att åka rullskridskor :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar