måndag 2 november 2015

Ny vecka

Igen. Dagarna går fort. Känns som att det bara är måndag och fredag.
Hade ställt kl tidigt idag för att hinna promenera innan jobbet, men kom inte ur sängen! Det känns som kroppen är full med bly, känns som det är en förkylning eller nåt som ligger och trycker. Fast jag äter så nyttigt och pular i mig en massa kosttillskott :-) Pressade juice i kväll och ska återuppta detta regelbundet. Det är bara så omständigt med maskinen och alla tusen delar som ska göras rent. Men, skärpning får det bli, jag vet ju att det är supernyttigt!

I morgon ska jag på datortomografi av bröstkorg och buk. Sen blir det väntan igen..... Kommer bli en tuff väntan då resultatet är så viktigt för framtiden. Ja, helt avgörande för en tid framöver.
Efter röntgen ska jag till frissan och prova ut peruk, igen. Håret rasar mycket nu. Går stora tofssr i händerna när jag drar dem genom håret :-(  Hade hoppats på att det inte skulle ramla av så mycket mer, men så bidde det inte. Och huvudsjal har jag fortfarande inte lärt mig knyta! Vissa saker är svåra att komma till skott med, fast jag vet att jag borde. Promenader är ytterligare en sån sak! Hur svårt ska det vara att se till att släpa sig runt Ljömsebo en gång om dagen? Jag ska skärpa mig där också, jag vet ju att det också är bra och nyttigt. I morgon ska jag göra ytterligare en grej som jag ser fram mot. Men jag återkommer om det i morgon ned lite bilder oxå :-)

På onsdag ska jag på en hälsoanalys! Det ska bli jättespännande. Jag kommet tydligen att få reda på det mesta om hur det är ställt med kroppen och vad den behöver och vad den inte behöver! Ja det ska bli intressant.

Nu, ska jag lägga mig i spabadet, titta på stjärnorna och njuta av tystnaden. (Om inte Jocke babblar förstås :-) )

Go kväll alla fina ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar