tisdag 3 november 2015

Salong Unic

Idag var jag till Salong Unic för att prova peruk men utbudet var uruselt. Antingen jättekorta frisyrer eller jättelånga. Mitt emellan som jag vill ha fanns inte. Och inga peruker att prova i princip, endast ett fåtal. Nä betyget blir uselt måste jag säga! Det får bli att åka tillbaks till frissan där jag var först, på Viksäng. Om jag nu ska ha petuk????! Jag är inte helt säker på det längre. Jag trivdes inte i peruk förra gången och tror inte jag kommer att göra det nu heller. Ska kanske satsa på sjalar istället. Ja, jag överväger det starkt faktiskt. Peruk i all ära, men det är inte JAG!

Efter perukfiaskot var jag med om någon jag aldrig varit med om förut. Jag hade fått ett presentkort av min dotter Sandra till ett Fish spa, och det var på Salong Unic. Så jag hoppade i med fossingarna och gav fiskarna ett skrovmål :-) Det kittlades rejält i början och sen kändes det nästan som jag hade svag elström i fötterna! Efteråt var fötterna supermjuka. Tack min fina goa Sandra för den upplevelsen :-) ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar