söndag 8 november 2015

Härlig lördag

I dag har varit en riktigt härlig dag! Jag har haft förmånen att få ha mina barn omkring mig och det har varit jättemysigt. Natalie kunde inte vara med i dag men hon kommer i morgon, och Benjamin var inte med då han är hos sin pappa. Saknade dem ❤️
Jocke lagade mat åt oss, vilket var 100% vegetariskt! Supergott var det också och det tyckte alla (utom Amanda och Emelie) :-) Till förrätt serverades ugnsstekt sparris med parmesan och balsamvinäger. Varmrätten bestog av fylld paprika. Fyllningen var lök, kikärtor, champinjoner och fetaost (getost). Det var verkligen supergott! Till efterrätt fick vi grönsaksstavar i dipsås! Gott! Lite ovanlig meny för att vara hos oss och jag tror inte barnen förväntade sig Sån mat :-) Till maten serverades citron- ixh apelsinvatten! Hör väl heller inte till vanligheten här en lördagkväll om jag ska vara ärlig :-)  Men det gick det med och det var jättetrevligt. Till kaffet bjöd Amanda på kokosbollar och Emelie på mintchoklad!

Det är verkligen balsam för själen när barnen är här!! ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar