måndag 30 november 2015

Känner mig liiiite bättre :-)

Kände mig ganska ok när jag vaknade i morse men tog det lugnt. På em gick jag ut och gick, och kunde gå på ganska bra och länge. Var ute nästan en timme och kände mig pigg! Och jag hade inte speciellt ont heller. Vilade och hade tjejsnack med Emelie en stund och skulle sen laga mat. Emelie beställde stuvade makaroner och köttbullar, så det blev det. När jag stog och rullade köttbullar började jag plötsligt bli kallavettig, må illa och blev yr i huvet. Emelie fick hämta en stol och en hink för jag var säker på att jag skulle kräkas. Gjorde dock inte det men blev sittande på stolen länge. Jocke kom hem precis och hjälpte mig till soffan. Fem minuter senare var jag pigg igen och mådde bra! Vad hände? Vad är det för märkligt som händer med kroppen??? Fattar ingenting!

Idag har jag åter igen träffat på en kvinna i en fb-grupp som blivit fri från sin cancer genom att ändra kosten. Hon började med cellgifter men avbröt och satsade på kosten istället. Det peppar verkligen varje gång jag träffar på någon som kan berätta om egna eller andras positiva erfarenheter om detta. Jag ställde en fråga kring cancer och kost i flera olika grupper som förespråkar alternativmedicin och jag fick enormt mycket svar och goda råd. För dem är det så självklart att kroppen KAN självläka under rätt förutsättningar. Det är oxå peppande!

God natt och sov gott ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar