fredag 27 november 2015

Lite piggare

har jag varit på em och kvällen. Tog en promenad på förmiddagen och jobbade sen några timmar med att skriva utredningar. Har inte haft lika ont idag men hjärtklappningen har varit jobbig. Blir anfådd och lite yr när det är som värst. Det kommer inte lika ofta längre och det är ju skönt det.

I morgon har jag planerat att jag och Emelie ska baka lite till första advent. Hon är så stor och duktig nu så jag kan sitta på en stol och titta på om kroppen inte hänger med :-)

Jag har inte orkat eller haft tid att skriva om mitt samtal med Kerstin. Det är så mycket jag skulle vilja skriva om men jag får inte riktigt tiden och energin till att få till det. Får se om det kan bli nåt i helgen.

I helgen ja. På söndag ska mina döttrar och min brorsdotter stå på loppis i folkets park här i Sala och pengarna ska de lägga till insamlingen de startat för mig ❤️. De är så fina och goa! Helt underbara ❤️

Nä nu ska jag försöka gå min skönhetssömn! God natt alla fina❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar