onsdag 27 oktober 2010

Tack mina nära kära


Fick lektyr och rosor av min älskade dotter förra veckan. Tyvärr hann rosorna vissna innan jag kom på att jag skulle fotografera dem.....men en liten ros fick vara med. Fick också lektyr och MASSOR av godis av min älskade bror och hans familj. Dom tycker att jag ska lägga på mig några kilon till innan jag börjar tänka på figuren :-)  Hann äta upp det mesta av godiset innan jag kom på att jag skulle fotografera :-) 


Vackra blommor kom min kära svåger och kära svägerska med i helgen :-)


Fick detta fina armband och ett handskrivet brev !!! :-) av min älskade moster med posten i måndags.  ( Armbandet finns att beställa på Lindas blogg och gynnar cancerfonden ) 


Den här vackra buketten fick jag med blombud av mina älskade föräldrar i tisdags :-) Dom lyser upp i höstmörkret med sina vackra färger.


Höstbild, inpå husknuten.........för första gången någonsin känner jag inget vemod inför hösten. Det känns bara så friskt och vackert med alla färger.


Och vintern är i antågande.....frost på altanfönstren långt in på förmiddan. Kan inte påstå att jag längtar efter vintern men kalla vinterdagar med mycket snö och solsken är nåt speciellt :-) Varm choklad och prickikorvmacka i pulkabacken är härligt!

1 kommentar:

  1. Du kämpar på så tappert. Tänker på dig. Här kommer varma kramar i höstkylan :). Kram Heidi

    SvaraRadera