onsdag 13 oktober 2010

Läkarbesök idag

I dag ska jag till kirurgen, inför operationen. Jag har inte större förväntningar på vad besöket kommer att innebära förutom att jag hoppas att jag får med mig en operationstid när jag går därifrån. Jag är inställd på att beskedet kommer att stå fast, att hela bröstet kommer att tas bort. Sen hoppas jag också att dom ska kunna säga att svaret på de prover som tas vid operation kommer inom en kort tid, inte flera veckor. Har läst lite olika på nätet. Vissa har fått svar några dagar efter operation medan andra fått vänta flera veckor.

I morse när jag vaknade hade jag en kraftig värk i ena höften. När jag klev upp vek sig benet så att jag ramlade omkull. Kan bara stödja på benet när jag går på tå!  Vad har hänt????Har aldrig varit med om nåt liknande. 

1 kommentar:

  1. Lycka till idag.
    Usch så obehagligt med benet, hoppas bara det var nåt som fortfarande sov i det, du får fråga läkaren.

    Kram Lisbet

    SvaraRadera