söndag 1 oktober 2017

Piggare

Till min glädje vaknade jag i morse och kände inte ett spår av det jag kände igår kväll. Tvärtom mådde jag vra och kände mig piggare än på länge. Skönt! Daniel och Angelica var kvar till lunchtiden. Jocke fick för sig att börja riva väggar här och Danne fick rycka in lite innan han åkte. På eftermiddan åkte jag och Jocke ut i skogen en timme och tittade efter svamp. Hittade några ynka gula kantareller och lite trattisar. Trattisar finns det nog gott om men jag orkade inte gå mer än en timme. Tilläggas ska väl att vi mest gick på grusväg, inte mitt inne i skogen när det är snårigt och kuperat, det hade jag nog inte orkat. Efter den här timmen var mina krafter slut och kroppen sa ifrån genom att börja värka som vid influensa. Nu ligger jag nerbäddad i soffan en stund.....

I morgon är det behandling. Dos sex redan.....sen en veckas uppehåll. Får se hur många doser till det blir Känner mig rädd nu för att sluta för tidigt så att vätskan ska fyllas på igen. Kommer nog att köra på med lite marginal.... vad nu det är 🤔.

Allt gott 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar