tisdag 27 juni 2017

Dag två går mot sitt slut

En gigantisk myrstack i skogen. Det gick tyvärr inte att återge den i sin rätta storlek på bild. Den är enorm, den största myrstack jag sett. 

Dagens middag bestog av stekt zucchini, blomkål, lök och kantareller. Hade tänkt att göra blomkålsmos men hade ingen stavmixer. Tänkte att det borde funka att vispa med elvispen 😳. Hade blomkål i hela förtältet, ingen bra idé! 😂 Men det funkade att bara mosa och röra om också, gott blev det iallafall! 

Om det är så att jag inte kommer hem och någon letar  efter mig här, så är det inte omöjligt att man bara hittar benrester, skelettdelar som är helt rena från kött! Då är det jag, eller det som återstår av mig när KNOTTEN är klara! Herregud vad knott. Har smort in mig med olika oljor men ingenting hjälper! Nu har jag tänt en brasa och kanske blev det något bättre men jösses vad de äter på mig! Vad är varg och Björn jämfört med knott 😂😂😂.

Tänkte sitta ute och spana efter bäver men vet inte om jag klarar av att sitta kvar. Ger det ett försök en stund till iallafall.
Har varit och samlar björkkvistar. Ska ta bladen till att torka för att göra te och grenarna ska jag göra en kvast av. Hade turen att hitta en nedfallen björk så det var bara att plocka! 😊

All gott! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar