tisdag 5 juli 2016

Några ord om tacksamhet

Jag känner mig så enormt tacksam över att få möjligheten att vara här! Jag fattar inte att det är sant, nyper mig i armen. Änglar finns här på jorden med, och en av dem heter Lotta Holmberg! Hon är min fd chef, som börjat jobba här på Gotland. Hon har köpt sig en stuga på Björkbacka strandby och hon bjöd mig att vara här en vecka. Hon har inte ens bott i stugan själv ännu utan låter mig inviga den 😍.
Jag finner inga ord för den tacksamhet och ödmjukhet jag känner inför det Lotta gör för mig. Jag vet att hon inte väntar sig någonting tillbaks men jag vet i ärlighetens namn inte hur jag ska återgälda detta. Jag vet att hon är angelägen om att jag ska ha det så bra jag bara kan och det ska jag verkligen se till att jag har. 😊

Tusen och åter tusen tack du fina människa ❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar